دیجیتال و ورزش


دیجیتال و ورزش

اخرین اخبار دنیای دیجیتال


پنج عدد از گرانترین اپلیکیشن های اندروید


anesthesia_narenji.jpg

Anesthesia Central - 148$
اگر یک پزشک متخصص بیهوشی باشید حتما به این اپلیکیشن نیاز پیدا می کنید. اینجا مجموعه کاملی از اطلاعات مربوط به این رشته، داروها بیشهوی و دوز آنها وجود دارد. در این رشته و در اتاق عمل نیاز زیادی به محاسبات دقیق دارویی وجود دارد که این اپلیکیشن به خوبی از عهده انجام اش بر می آید.


cali-bar.jpg

California Bar Exam - 199$
آزمون California Bar یکی از سخت ترین امتحانات برای رشته حقوق در آمریکا به حساب می آید و این اپلیکیشن با منابع غنی اش کاربر را برای این آزمون آماده میکند. جزوات، مثال ها و ویدیو های آموزشی از جمله امکانات این برنامه میباشد.



Diamond - 197$
این اپلیکیشن به معنای دقیق کلمه هیچ کاری نمیکند!‌ بله درست شنیدید، هیچ کاری نمیکند! ‌اما قیمت ۱۹۹ دلاری آن برای چه چیز است؟ این برنامه صرفا برای این است که شما با خرید آن ‌ به دیگران حالی کنید که پولدار هستید. این اپلیکیشن ها به سری "من پولدار هستم" معروف هستند و تا چندی پیش در اپ استور اپل هم پیدا میشدند تا اینکه اپل آنها را از لیست اپلیکیشن های خود خارج کرد و اجازه فعالیت به آنها نداد. اگر ۱۹۹ دلار ناقابل برای دور ریختن دارید می توانید این اپلیکیشن را بخرید و خوشحال باشید!


voz-PM_narenji.jpg

Vuvuzela World Cup Horn Plus - 198$
کار این اپلیکیشن این است که وقتی گوشی خود را تکان میدهید صدای ووزلا از آن در می آید! ‌حال اینکه چرا قیمت این برنامه باید ۲۰۰ دلار باشد ما هم مثل شما نظری نداریم!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر حسین اسدزاده | تاريخ: شنبه 12 مهر 1390برچسب:, | موضوع: <-PostCategory-> |